Idag har jag gjort dessa visitkort. Blev väldigt nöjd. Eller visitkort kanske är fel ord, visitkort är små kort som man har i plånboken typ dessa är ganska stora. Men de ska alltså skickas med beställningar. Var och köpte material till dem igår.

DSCF0827

DSCF0823

Har även gjort de här örhängena. Blev väldigt nöjd med dem. Kommer definitivt göra ett par till mig själv också. De ligger uppe i shoppen. Listningen (det heter listing på engelska men vad säger man på svenska? Listning låter bara…dumt?) är inte riktigt klar dock, behöver en bild då jag har dem på mig så man lättare kan uppskatta storleken men ganska mörkt och grått(underbart dock) väder idag så svårt att få till bra bilder.

DSCF0873

Har även gjort de här två halsbanden, inte idag, utan för typ två veckor sen men har varit bortrest så de har blivit liggandes. Jag hoppas att jag ska hinna ta ordentliga kort och få upp dem imorgon.

DSCF0858

DSCF0836

Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på en dokumentär om Beyoncé på svtplay. God natt.

Kommentera

