Måndagar och tisdagar är mina jobbdagar för tillfället. Då är min son hos sin pappa och jag kan jobba i lugn och ro. Man hinner inte jättemycket på två dagar men snart blir det fler dagar då min son börjar förskolan i oktober. Det enda negativa, jag kan komma på just nu, med att ha ett kreativt yrke är att kreativitet är inte något som kan tvingas fram. Som idag t.ex, jag är så trött. Vi har varit sjuka i en vecka, ingen sömn, max fyra timmar upphackad sömn per natt. Samtidigt, gör jag inte jobbet idag, då måste jag vänta tills nästa måndag. Och det finns ju så mycket att göra! Både som jag vill göra och som måste göras. Aja, trist inlägg, skulle inte skriva negativa inlägg var min tanke men…

En del har jag fått gjort idag ändå. Packat alla dessa ordrar t.ex! Bokföring. Och ja, det här inlägget.

Untitled

Bilden är för övrigt från min Instagram, @catfightback. Det är där jag är mest aktiv för tillfället.

Finns även på Facebook. Har funnits där länge men har liksom inte riktigt tagit tag i det kontot. Försöker med det nu 🙂

Untitled

Har även Pinterest. Pinnar lite allt möjligt. Mycket feminism, DIY, min egna grejer såklart och mat. Mycket mat.

Untitled

Och så, givetvis, på Etsy!

Untitled

Så följ mig! 😉

Kommentera

