Känner mig sjukt oinspirerad idag. Stressad. Skulle helst vilja ligga i soffan, äta choklad, dricka te, (haha glömde först bort att skriva te…), virka och kolla på film. Men känner att jag måste få något gjort!

-Jag är egen företagare, Registrerad och allt hos Skatteverket. För min Etsy shop catfightback. Det är alltså mitt jobb. Älskar det. Och älskar att jag byggt upp allt det här själv! Något jag alltid drömt om. Är dock en bit kvar innan jag är där jag vill vara. Behöver dra in lite mer pengar för att det ska gå runt och för att jag och min son ska ha det tryggt och bra. Men är på väg!

Sen jobbar jag lite extra som personlig assistent åt en familjemedlem. Det jobbiga med det är att det ligger 6 timmar bort. Så åker jag dit blir det svårt att jobba med shoppen, pga omöjligt att släpa med allt material på tåget som jag måste ta för att komma dit.

Sen har jag och min syster bestämt oss för att börja sälja barnkläder/leksaker/inredning osv på marknader. Alltså handgjorda saker då. Så vi har kollat lite på julmarknader senare i år och har så smått börjat tillverkningen. Väldigt kul! Även fast vi undrar hur vi ska hinna med. Har båda varsitt barn under 2. Men, det går nog det med.

Iallafall, varje måndag och tisdag jobbar jag med catfightback för då är min son med sin pappa. På torsdag börjar han förskola, eller inskolningen börjar, så i fortsättningen kommer jag jobba ons-fre också. Inte så många timmar dock men det ska bli kul. Och skönt att få mer tid till det.-

Bokföring gjord. Beställningar packade. Om man skulle ta och lägga sig på soffan lite kanske…

Kommentera

