11337221_413404198865250_434224344_n

Är ju egentligen min jobbdag idag men alltså, så okoncentrerad. Helt sjukt. Känns som jag tänker tusen tankar samtidigt, känner mig orolig och trött. Enormt trött. Går väl över om några dagar. Eller tills imorgon förhoppningsvis. Ogillar starkt att må såhär. Så jag började dagen med att försöka jobba men kände ganska direkt att det går bara inte. Så jag har pärlat och kollat på filmer och serier. Pärlat är väl iofs jobb för tillfället. Ska pärla lite inredningsdetaljer som jag och min syster ska sälja på julmarknader, som jag skrev om igår. Är också min bästa avkoppling. Väldigt rogivande att sitta och plocka med.

Vädret gör ju inte saken bättre heller. Är oktober i övermorgon. Var är hösten! Är så sinnessjukt trött på sommaren. Är verkligen inte sommarmänniska. Kan inte koncentrera mig i värmen. Och kan uppriktigt säga att jag hatar det här ljuset. Jag vill ha mörker. Vet att ikväll, när solen gått ner, kommer jag känna mig som en ny människa.

Kommentera

