Lite vad jag sysslat med igår och idag.

DSCF1206 DSCF1207 DSCF1208 DSCF1210 DSCF1248 DSCF1231

Sen blev jag inte alls nöjd med slutresultatet. Printet blev alldeles för litet. Så medan jag satt och kollade lite på vad transferpapper kostar så kom jag på att det ska stå riot girl på händerna istället för girl gang så jag gjorde om printet.

RIOTGIRLprint

Tycker det blev mycket bättre.

Innan jag kom på allt detta försökte jag få till bra kort på tröjan och väskan men eftersom ljuset är mer eller mindre obefintligt så här års, eller iaf väldigt kasst, så blev det inte bra alls. Så slösade väl bort två timmar på att få till kort på något som ändå inte ska användas. Haha. Suck. Men min bror, med bra kamera, ska komma hit senare i veckan och fota. Ska bara köpa nytt transferpapper och göra om hela proceduren igen. Blir väl på torsdag, så de kommer inte upp till försäljning förens tidigast på söndag.

Funderar på vad jag ska göra med tshirten och tygväskan som jag har gjort. Kanske sälja men för väldigt billigt? Är ju inget fel på dem, jag blev bara missnöjd…Får se.

Kommentera

