Blir mest, kolla här, det här kan du köpa i min shop, inlägg just nu. Men känner noll inspiration till att blogga just nu. Har tänkt hela tiden sen jag öppnade shoppen att jag ska få igång en blogg, börjar…och slutar rätt så omgående. Men nu har jag bestämt mig för att verkligen få igång den! Så, ska inte tvinga fram massa trista inlägg (som detta…hehe) utan skriva när jag känner för det. Problemet är snarare att få tid att skriva! Min son har nämligen börjat förstå hur kul mobiltelefoner och datorer kan vara och så snart han ser en mobil eller att datorn är påslagen så blir han mer eller mindre galen om han inte får spela på den! (Han är bara 20 månader än, hur ska detta sluta…:S) Så lite svårt att sätta sig ner och skriva något när man får inspiration, blir mer när jag har tid. Det vill säga för det mesta om kvällarna när man är dödstrött. Jaja, världens roligaste inlägg, men lite insyn i mitt liv hehe.

Kommentera

