Tror aldrig jag presenterat mig själv ordentligt…?

Sofie heter jag iallafall, bor i Göteborg med min son, som snart är 2 år.

Startade catfightback för ett och ett halvt år sen, är registrerad egen företagare så det är mitt jobb. Har alltid velat jobba med något eget och något kreativt, det kom jag på samtidigt som jag kom på att man var tvungen att jobba när man blev vuxen. Men har aldrig riktigt vetat med vad. Men det ena ledde till det andra och samtidigt som den här idéen om en Etsy shop växte fram så blev feminismen alltmer viktig i mitt liv, så, självklart, ska jag göra något av de båda! Vilket jag gjorde och det har gått väldigt bra faktiskt, men framförallt är det så sjukt kul! Att få vara sin egen chef, att jobba kreativt, och tusen andra saker  🙂

Ja, det var lite, lite om mig 😉

 

Kommentera

