DSC_0267

Så, vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit och hämtat en massa nya mössor på posten. Fotat dem och lagt upp dem i shoppen!

DSC_0285

Älskar färgerna!

DSC_0273

Tränat! Har sjuk träningsvärk sen igår, i benen. Kan knappt sätta mig ner :S

DSC_0275

Lyssnat mycket på Petit Biscuit, speciellt Sunset Lover. Får mig att längta till sommaren.

DSC_0274

Målat hyllplan.

DSC_0276

Som ska upp i det här rummet som just nu är ganska mycket kaos.

DSC_0272

Sprayat en lampskärm. Och lite annat som behövde färg.

DSC_0277

Kollat på Bronson med Tom Hardy.

cropped-fblogo.jpg

 

Designat nya visitkort! Äntligen. Och beställt dem, hoppas de blir lika fina i verkligheten.

DSC_0290

Och nu ska jag börja göra halsband. Ska sälja mina smycken på ännu en Metamorfos marknad om några veckor här i Göteborg så dags att börja producera inför det. Sålde över förväntan förra gången så tänker ha ett större lager den här gången. Mer om det imorgon!

Kommentera

