Var länge sen jag tipsade om fina saker man köpa på Etsy. Förutom mina då 😛

Först ut är shoppen imyourpresent. Hon har hur mycket fina smycken som helst! Så kitschiga, gulliga och coola saker. Det är faktiskt mycket tack vare den tjejen och shoppen som jag tog steget och vågade starta min egen! Kan berätta mer om det en annan gång. Men besök hennes shop, har som sagt hur mycket som helst, älskar!

imyourpresent

il_570xN.457872595_mjlkil_570xN.643409631_hg0n

 

Har faktiskt beställt en tröja härifrån en gång, en Jurassic Park tshirt, som jag tyvärr råkade tvätta för varmt så trycket gick sönder ;( Ska köpa en ny dock, bra kvalité och så fick man lite godis med sin beställning hihi.

vfever

il_570xN.581963390_5rxlil_570xN.858212702_hpj8

Också en massa, massa gulliga, kitschiga smycken. Så mycket rosa…:D Så mycket kreativitet, och glädje, blir glad av att kolla på alla fina saker hon skapar.

nerdylittlesecrets

il_570xN.737979284_q1ksil_570xN.921242227_88f4

 

 

Kommentera

