Häääj!

Söndag! Vilket betyder jobba! Yay! Och slipper ha dåligt samvete för jag vet att lillen är med sin pappa och har det kanon kul 🙂

Sitter och kollar igenom shoppen och inser att jag vill, och behöver, fota om allt. Precis allt. Alla 112 artiklar. Behöver nog dock en ordentlig kamera först. Ska lägga upp en plan på hur jag ska spara ihop till den.

Annars har jag, hittills, skrivit upp 15 saker på min att göra lista som jag ska hinna bocka av innan tisdagen är över. Den listan kommer fyllas på till oändlighet kan jag lova. Så, dags att sätta igång!

 

believeinyoself

Dagens ledord.

 

Kommentera

