Har mest suttit och fixat med bloggen, läst hur man förbättrar blogg, sociala medier osv och annat läsande idag. Men så kände jag att jag inte orkar ta in mer text, att det är dags att vara lite kreativ. Sätta på en film och göra lite halsband.

Och det känns så underbart att jag kan det! För jag är min egen chef, jag kan göra precis vad jag vill.

Har du en dröm, ett projekt, vadsomhelst, som du vill jobba med? Go for it! Livet är för kort! Gör det du vill. Det är mitt bästa råd 🙂

Som man brukar säga, Life begins where your comfort zone ends. ❤

dontstopworking

 

Kommentera

